Onsdagen 18 September.

Jaha då sitter man uppe så här tidigt med en ljummen kopp te bredvid sig. Har sovit ganska så dåligt inatt, antagligen pga förkylning och varit i behov av att kissa säkert fem gånger mellan klockslag 00:30-06:00 kan säga att det om något har ju också rubbat sömnen. 
 
Joakim har åkt till jobbet och jag kommer nog inte kunna sova mycket mer idag så jag mysa ner mig i sängen igen och starta en film eller något. Lyckas jag somna om så är det bara ett plus. Sen är jag beordrad att ta ett varmt bad så det ska jag väl göra senare idag, och dricka ännu fler koppar med te. Tror jag drack fyra stycken igår. 
 
Tänkt göra biffar eller köttbullar till middag idag, men då måste jag lämna huset för att köpa potatis så får så hur aktuell den middagen blir när det väl kommer till kritan. 
 
Regnar gör det idag också, känns som det är det väder vi kommer dras med hela veckan för det har ju knappt regnat de tre senaste dagarna. Visst att hösten kan va mysig, men då menar jag för att mörkret kommer på och man kan mysa inomhus med filtar, varma drycker och TV samt att trädens löv skiftar i färg och det är väldigt fint! 
 
Nej det var väl allt jag hade att säga denna morgon. Ha en trevlig dag alla! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0