Sista kvällen med familjen.

Efter en dag i solen så fixades det käk och vi åt allihop tillsammans. Sen har jag fortsatt packa mina lådor och nu på kvällen har vi spelat lite spel. Iallafall jag, mina systrar och Linus. Spelade "Med andra ord", ett spel som är väldigt roligt då man blir stressad och vimsig och säger saker som kan bli så fel. Det var roligt, men jag saknade ändå mamma & pappas närvaro men pappa lovade att dem skulle vara med nästa gång jag kom ner. Får se om spelet kommer med ner också för det tänkte jag ta med mig upp imorgon (:
 
Nu ska jag fortsätta mitt packande samtidigt som jag ser någon serie ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0