Söndagen 1 September.

Kvällens kräftskiva bjöd på god mat. Jag åt hur många kräftor som helst, och räkor. Vi hade tinat upp 6kg oskalade räkor och vi hade fyra paket med kräftor varav två paket hade ca 50 kräftor. Vi var fyra personer till en början som åt kräftor och sex personer som åt räkorna. Sen kom även minisyrran och hjälpte till med skaldjuren. Alla kräftor på våra två brickor blev uppätna och jag tryckte i mig räkor sen åt jag lite vitlöksbaguetter med (eller ja lite brödbitar ifrån dom då). Sen blev jag proppmätt.
 
Sen började jag visa youtube med lyrics och lite mer vuxen versioner. De hela slutade med att vi tog ner Sing Star och kopplade in till TVn sen har vi kört det typ hela kvällen. Hur kul som helst. Man kan köra seriöst med syrran och de blir bra, sen kör man på underhållning och show tillsammans med Jennie. Hur roligt som helst.
 
Nu är kvällens avslutad och jag ska krypa under täcket, se någon serie eller film innan jag somnar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0