Söndagen 8 September.

Larmet ringde första rundan halv åtta, då ringde jag till Joakim. Sen somnade jag om och sov till klockan elva. Gick in på mailen och klicka mig vidare till SAS incheckningssida och valde plats. Tog fönsterplats på båda flygen, brukar ta gång men vem bryr sig, lättare att sova mot fönstret och då ser kanske ingen ens ansiktsuttryck haha.
 
Nu ska jag väl packa ner de allra sista i lådor efter att jag packat resväskan färdig. För får inte allt plats får de helt enkelt stanna hemma i någon låda istället. Sen ska jag färga håret och se till så jag får någon mat i magen. Och tvätta sängkläderna ska jag också göra. Sen ska jag minsann vara färdig. Allt detta måste ta mindre än fyra timmar för vid tre i eftermiddag lämnar jag huset. 
 
Bara att starta nu då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0