Tisdagen 17 September.

Hade ganska svårt att somna inatt pga att jag hade så ont i min vrist. Sen på morgonen så får jag svårt att sova för jag har så ont i min vrist PLUS jag helt out of the blue har fått cp ont i halsen. Kunde knappt somna om när Joakim åkte till jobbet. Det är väl lite därför jag gick upp redan klockan nio. Vaknade av mig själv typ halv nio men snoozade lite längre för täcket var magiskt skönt!

Sitter med en stor kopp vaniljte och tänkte dricka te hela dagen. Vristen känns lite bättre nu så jag ska väl ta tag i att tvätta om en stund. Sen ska jag väl sitta och läsa på matten så jag förstår något när jag väl får tag i en kurs att gå. Insåg att jag inte hade en aning om något när jag väl startade ett test, så nu sitter jag och läser om bla polynom, ekvationer och andragradenspolynom. Jag som tyckte jag hade lätt för matte i skolan, fast ja det var ju trots allt typ sex år sedan jag gick i skolan och jag tror inte jag hade matte i trean ens så sju år sedan. Då får man väl vara lite ringrostig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0