Söndagen 6 April.

Igår åkte vi iväg och köpte vårt soffbord, köpte även en grill så vi kan inviga våren och sommaren snart. Dock är det fina vädret inte kvar så länge till, det ska tydligen snöa imorgon. Woho! Eller inte. Ganska trött på det nu faktiskt, det är april och jag vill ha vår!
 
Rensat en del av mina flyttlådor igår också , en del saker hamnade i påse som ska slängas. Lite ska väl läggas ut på blocket eller nått. Sen blev det lite färgning av håret. Ville ju gå mot ljusare färg och gjorde två blonderingar och blev som jag visste orangehårig. Höll färgen ifrån utväxten för att inte bli kritvit där och det lyckades ju ganska bra. Idag gjorde jag ytterligare en blondering efter att ha varit iväg och köpt ny färg sen la jag i den mörkblonda färgen. Ser nog dock lite orange-aktigt ut ändå. Ska köpa silvershampoo imorgon så får vi väl se va som händer. 
 
Vart även iväg och stor handlade på ICA. Tyckte jag köpte hur mycket som helst. Blev orolig att de skulle bli typ sjuhundrakronor. När jag väl kom till kassan och priset precis passerade fyrahundra och knappt varor kvar blev jag orolig att jag inte skulle få min rabatt. Va ju tvungen att handla för femhundra för rabatten skulle gälla. Tack och lov kom det över med typ tjugo kronor :p
 
Har även hunnit med middag hemma hos Joakims föräldrar och nu sitter jag i sängen med huvudvärk. Känner mig glad över att ha ännu en ledig dag imorgon så jag kan fortsätta få ordning i lägenheten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0