Tisdagen 8 April.

Det har minsann varit en lång dag. Imorse när jag vaknade var jag helt slut, nästan så jag somnade om i sängen istället för att gå upp efter snoozlarmet ringde. Kom till jobbet och dagen gick på som vanligt, hade lite medlyssnare på eftermiddagen och då kom även energin tillbaka. Så sista halvan av dagen gick ju snabbare än vad man annars brukar känna. Är inne på min sista månad i Härnösand vilket är lite sorligt för teamet har blivit så bra, kommer klart sakna dem. För i Maj månad bär det av till Sundsvall till det nya kontoret som ska öppnas där då. Spännande och vara en av dem första på plats :D
 
Åkte inom ICA på vägen hem för att handla lite. Kom hem och tryckte i mig en macka och en liten banan & jordgubbs-shake. Nu ett CSI avsnitt innan jag ska börja på maten. Sen blir det en lugn kväll, sova tidigt. MMM! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0