Köpa eller inte att köpa.

Jag fick en spontan tanke inatt om att köpa en crosstrainer. Sen fick jag höra på håll att nej det skulle man inte, man skulle till gym istället. Jag tänkte ju att sannolikheten är ju större att jag tränar på den om den redan står hemma än att jag skulle ta mig till ett gym.
 
Får kanske fundera på den där. Men träningen börjar bli ett faktum. Jag har ju ett x antal kilon att bli av med. Om jag ändå hade mer ork och vilja i mig. Ibland känns det som jag är en död fisk som bara följer med strömmen. Vad händer när strömmen inte längre bär mig? 
 
Nej sova lite, det är ju trots allt en jobbdag imorgon också. Puss!

Kommentarer
Postat av: /Lisette

Ja nej, gym känns ju lite överskattat. Köper man kort sen så tappar man kanske motivationen. Bättre att göra det hemma. Ser man det framför sig kanske man får ett fnatt att bara "nu fan ska jag kötta lite" 😊

Svar: Ja, så känner ju jag med. Ibland får man lust att röra sig, men inte så att man har lust att gå ut alltid för det är kallt (;
mysaansvensson.blogg.se

2014-08-26 @ 00:15:11
URL: http://kornoholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0