Lördagen 16 Augusti.

Jag är ju så otroligt trött hela tiden så jag gör ingenting annat än att somnar när jag kommer hem känns det som. Arbetsveckan har iallafall glidit mot sitt slut och jag gjorde bra ifrån mig sista dagen och det kändes okej att avsluta där då. När jag sen kom hem hade Joakim börjat med maten och vi mös med lite tacos idag. 
 
Jag har haft huvudvärk idag också (precis som igår) så jag la mig i sängen och tittade på under the dome medan Joakim spelade. Sen bestämde vi oss för att se en film, så vi började se Noah, men jag som är så trött hela tiden jag började nicka till och missade handlingen. Kändes bättre att avsluta nu så jag faktiskt får se hela filmen istället för att jag bara ser början och sover bort slutet som jag alltid gör typ.
 
Ledig i helgen, lite såkallad "egentid" kommer jag ha också. Vet hur media älskar det ordet. Egentid. Joakim jobbar hela helgen och jag är hemmafru. Så jag antar att jag ska börja städa lägenheten imorgon. Har även börjat plocka ihop lite bilder som ska framkallas, passade bra att få erbjudande från Fuji nu om att få framkalla femtio bilder gratis, betalar enbart frakten. Perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0