Lördagen 9 Augusti.

Igår hade vi ju bokat bord ute på Idyllen för lite räkfrossa. När vi kom hem från jobbet fick jag världens magsmärta och trodde kvällen var förstörd, efter typ 45 minuter så mådde jag bättre igen och jag började göra mig klar. Vi hade det hur mysigt som helst och jag måste säga att det var tur jag inte var hungrig när vi åkte dit för då hade det varit galet mycket räkor jag skulle ätit. Nu tog jag tre gånger och bara det lämnade en massa med skal kvar på tallrikarna. Gott var det minsann. 
 
När vi sen körde hem igen så körde vi mot ovädret. Såg hur många blixtrar som helst på vägen, men ingen åska kom. Vi hann dessutom komma in i lägenheten och vara hemma en stund sen började det åska och regnet öste ner. Så ovädret kom minsann hit ocks. Det försvann igen efter någon timme och idag är det solsken.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0