Tisdagen 5 Augusti.

I Lördags vart vi bjudna på middag av Joakims föräldrar. Vi åt sjukt god mat och det var mycket trevligt. Efter vi ätit klart gick vi och satte oss vid annat bord och lyssnade lite på trubaduren som spelade & sjöng för oss. Jag och Joakim blev kvar på kvällen för att festa lite. Jag har väl dock lite svårt här fortfarande. Det skulle väl kanske vara som någon härifrån skulle följa med på typ Perstorpsfestivalen. Ja jag känner alla och kan springa runt och mingla och ha kul, fast den andra personen kanske måste va skit full för att ha kul. Lite så känns det här också ibland, speciellt om vi är ute där ute i "skogen" för då är det ju lokalt och alla känner alla, förutom jag då :p Så jag behöver väl ett antal glas för att ha kul och det blev inte tillräckligt i lördags. Fick matkoma efter den goda maten så festen varade inte så länge.
 
Vi sov i ute i Oxviken sen när vi vandrat dit, tog bara en timme att gå typ. Fast det var inte så jobbigt som jag trodde det skulle vara. Dagen efter så vaknade jag upp och mådde lite halv knas trots att jag inte drack så mycket under kvällen. Vi beställde hem mat och chillade hela söndagen. Bara låg på soffan och körde Rocky-maraton.
 
Sen var det tillbaka till verkligheten igår och jag drog in målet för både i fredags och igår så det kändes ju bra. Och idag fortsatte jag i samma anda. Imorgon har jag ett splittpass så jag ska ju hem på min långa lunch. Kanske städa lite och diska upp efter tacosen vi åt idag. För ikväll orkar jag inte. Jag hade ju lovat Joakim att se maraton med honom och han hade bestämt Star Wars, herregud tänkte jag. Så vi såg första filmen idag, tydligen inte den första som gjordes men episode 1. Jag nickade till ett antal gånger sen gav jag upp och gick och duschade istället. Börjar ju tidigt imorgon så sånt ska göras kvällen innan så man kan sova in i det sista (; hehe..
 
Så det är väl det som hänt i mitt liv de senaste dagarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0