Aningen besviken.

Jag fick lite sån där "wow"-känsla över reklamen på L'Oreals glitter maskara. Tänkte sån kan man ju piffa till ögonfransarna med på nyårsafton. Så jag var inom H&M någon dag senare och kom på maskaran, gick och tittade på maskarorna och hittade en med glitter. Blev att jag tog den med hem då den dessutom var rabatterad. 
 
När jag kom hem så trodde jag ju dock maskaran var sönder för de var liksom bara en pinne som kom fram. Testade och alla ögonfransar blev typ en stor klump. Yeay kände jag då. Googlade och tyckte jag såg en sådan jag hade som hade normal borste så idag åkte jag inom H&M för att kontrollera om den såg ut som den skulle. Maskaran var slutsåld, men hon fick information från en kollega att jo så ska den se ut. Gick därifrån och trodde inte riktigt på henne. Kom in på en annan butik som också sålde maskaran där man dessutom kunde öppna och se själva borsten. Jo dem hade rätt de ska vara en pinne med lite räfflat, för lite för att liksom sära på fransarna. Kom hem och testade igen. Jo man får ju inte direkt delade ögonfransar, utan mer att man får fem tjocka ögonfransar. Skit fult kan ju jag tycka. Så lite smått besviken faktiskt. Lättare att bara strö glitter över ögonfransarna själv. 
 
Oj ett helt inlägg om en maskara. Sen när blev jag sån här?
 
Bilden är googlad, men här ser ni vad jag menar med pinne. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0