Alla hjärtans dag.

Ja detta året ser ju lite annorlunda ut än det gjort förut. Jag har lyckats ändra min negativa åsikt till att gå till de mer positiva hållet. Kan nog också vara för att jag har en familj som nu bor ca 90 mil ifrån mig, eller om jag bor 90 mil ifrån dem. Att visa min kärlek till dem varje dag kanske är svårt, så att skicka ett litet uppskattande meddelande en dag som denna kändes som en självklarhet!
 
Sen har jag ju också världens finaste sambo som har gjort mig till en lite mysigare person. Så medan han var på jobbet åkte jag och handlade lite saker så jag kunde göra en romantisk middag för två med efterrätt. Vi åt god mat, drack gott och en massa pussar blev utdelade. Åt efterrätt i soffan framför en Beckfilm, så kvällen har varit helt underbar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0