Enormt shoppingsug!

Jag är just nu inne i en period då jag verkligen verkligen vill shoppa loss. Det känns som det var ett tag sedan nu, tror det var runt jul sist. Fast just nu med ny lägenheten och allt så känns det väl inte som shoppa loss är det bästa alternativet, finns ju bättre saker att spendera pengar på. Så som mat, hyllor, soffbord osv osv ..
 
För någon vecka sedan drömde jag t.o.m att jag var på Ullared, och då lyckades jag till och med åka till Ullared tre gånger på samma dag. HAHA! Jag har bestämt det att när jag åker ner till Skåne i sommar (självklart ska jag göra det) så är Ullared ett måste... (;
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0