Fredagen 7 Februari.

Nu kan jag lägga mig på soffan och bara skrika ut ordet HEEEEELG! Det har varit en bra vecka på jobbet men att köra teori det tar faktiskt på krafterna. Jag har varit extremt trött, måste typ spänna ut ögonen för att inte somna ibland, helt sjukt hur man kan va så trött i vaket tillstånd. Men nu är det äntligen helg och det betyder att man ska sova ut lite iallafall.
 
Efter jobbet så åkte jag till ICA Maxi för att titta om det fanns en tvättställning där, tack vare att folk svarade mig på facebook och sa att de brukade finnas där. Va orolig att jag skulle behöva åka till IKEA och det ligger liksom på andra hållet , Maxi finns ju på vägen hem från jobbet så det kändes smidigare att köra inom där. Köpte inte så mycket i mat väg, mest chips o sånt. Tänkte fetta lite ikväll faktiskt. För jag brukar ju annars ALDRIG göra det. Jo ganska mycket, har resulterat i sambokilo men får väl jobba bort det när solen visar sig igen..
 
Ps, önskade att vi hade en kamin, hade varit perfekt för då hade reklamen kommit till användning också (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0