Godnatt!

Nu är jag äntligen tillbaka i sängen efter en lång dag på jobbet. Den där långa lunchen var nog precis vad som behövdes för när jag sen började jobba igen så var hela "vissenheten" som bort blåst. Allting kändes mycket bättre. Skönt! Huvudvärk har jag dock haft till och från hela dagen, eller egentligen sen i torsdagskväll men vem håller räkningen? 
 
Direkt jag kom hem så fixade jag med disken och Joakim fick gå ut och slänga sopor och han passade på att tömma kapprummet på kartongpapp som skulle slängas. Sen fixade jag lite tonfisksallad för att ha med lunch till jobbet imorgon samt för att få lite mat i magen idag också. Nu känner jag tröttheten smyga på mig så ska väl starta någon serie att titta på sen ska jag inta drömmarnas land. Lite sovmorgon imorgon och det känns ju underbart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0