Godnatt!

Så idag förutom att städa och fixa med tvätten har jag också börjar se Irene Huss-filmerna från början. Eftersom jag läst om serien för ett tag sedan så tittade jag vilka filmer som fanns ute och insåg att jag inte sett de tre sista filmerna så nu ser jag då serien från början. Hunnit se de tre första filmerna idag. 
 
Sen la jag mig på golvet med ett extra täcke och spelade lite Zombie, hade lite snacks, godis och läsk bredvid mig men efter två omgångar med en dosa som knappt hade batteri gav jag upp och fortsatte titta på Irene Huss istället. 
 
- Några random bilder från veckan. Godisbilderna är från igår och idag, äter faktiskt inte godis varje dag (;
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0