Jag har nog mest bara otur.

Tycker att de senaste dagarna har jag bara haft saker som gått i sönder. Senast att gå sönder var min iphone som jag så duktigt hållt bra koll på tills idag när jag av någon konstig anledning la den i bakfickan av jeansen och gick på toaletten o självklart gled mobilen ur fickan och rätt ner i de hårda golvet. Fick en spricka o blev lite ledsen och sa ett fult ord ganska högt där inne. Ooops.
 
Jag antar att oturen vänder så småning om, men det känns som att jag inte vill att fler av mina saker går sönder nu. Det är bara otroligt tråkigt. Nåväl. That's life I guess.
 
Imorgon är det tillbaka i "skolbänken" då ska vi åter träffa Thommy och gå vidare i vår utbildning. Pirrigt och nervöst men det kommer nog gå bra tror jag. Kommer få lägga mycket fokus på detta då jag själv inte anser att jag kan just så mycket om bredband idags läget, men det är ju därför man utbildar sig :D Så det går nog bra. 
 
Lite kvällsmat, lite serier och några pussar på älsk, sen ska jag nog sova för imorgon blir det inte direkt någon sovmorgon. 

Kommentarer
Postat av: L.

Kan ju vara glad att den inte trilla ner i toalett stolen iaf :)

Svar: haha jo de är ju sant då hade jag inte haft den alls (:
mysaansvensson.blogg.se

2014-02-04 @ 23:47:48
URL: http://kornoholic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0