Lördagen 22 Februari.

Igår blev det en lugn kväll i sängen med lite serier. Joakim hade bjudit hit Joel så dem lagade lite mat och sen åt jag tillsammans med dem innan jag åter tog plats i sängen. Kändes lite så där halv konstigt att va ledig idag, sen ska jag jobba imorgon. Min enda känsla är att jag lika gärna kunde jobbat idag. 
 
Har dock fixat med den torkade tvätten, fått in allt i garderoberna, sen har jag diskat upp en del av disken och dammsugit sovrummet och badrummet. Sen har jag roat mig med Arrow. Ikväll ska vi väl beställa hem pizza och titta på någon Beck film innan jag måste sova, ska ju som sagt jobba imorgon. Sen är det jobb hela veckan och ledig till helgen och då finns det ju faktiskt lite planerat. Så dit längtar jag.
 
Annars så har jag väl kommit in i den där perioden igen då jag saknar familjen. Ibland är det lite jobbigare än andra gånger. Trots att jag har ett jobb att gå till och en underbar sambo så känner man ibland att det saknas något och det är närheten till familjen. Klart jag vill kunna bjuda hem dem på middag, eller bara kunna åka hem till dem och snacka lite skit en eftermiddag... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0