Måndagen 10 Februari.

Idag hade vi sista dagen innan provet på utbildningen och då gick vi igenom det sista innan vi körde lite quizar i förberedande syfte. Jag körde 100% rätt på alla fem delar så jag känner mig ganska så förberedd för provet imorgon, tror att i teorin sitter det. Fortfarande lite rädd för systemen i praktiken. Tog även mina första supportsamtal idag, kändes helt okej. Blir lite fler samtal imorgon efter provet så man kommer in i det lite mer. Extra utbildning på onsdag sen är det tillbaka i telefon på torsdag igen. Är ledig på fredag och jobbar hela helgen, så det är hur min vecka ser ut kort och gott. 
 
Nu ska jag väl göra typ nudlar eller något snabbt och enkelt sen blir det inte mycket mer gjort denna dag. Tänkte plugga lite quizar inför imorgon, men tror det räcker med repetitionen vi gör imorgon. Tycker ändå jag kan det ganska bra redan och det känns ju bra. Jag får absolut inte kugga, finns inte i min värld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0