Onsdagen 5 Februari.

Jo tjena, kommer hem och har en dålig dag känns ju lagom kul när man har en underbar pojkvän som fixat och donat lite med städning och även gjort färdigt mat till när man kommer hem. Är trött i huvudet efter en dag i "skolbänken" blev skit irriterad på postgubben som tryckt hela postlådan full av skitreklam, fast de inte går ner med så ska vi trycka ner lite mer, tur man inte har ömtåliga brev i lådan då!!! Galen. Så de är väl lite så mitt humör blev när jag kom hem, troligen inte så kul för sambon så jag slängde mig på sängen dirr jag kom in. Ätit lite mat trots att jag inte va hungrig, menar tanken va ju så himla bra ..
 
Nu blir det serier och sånt resten av dagen. Sen ska jag sova i tid, känner att jag behöver sömnen om jag ska fylla ännu mer information i huvudet imorgon. Det är ju en stor del av detta som är helt nytt för mig, lite känner man ju igen men nu ska jag ju lära mig lite mer än bara lite termer och namn. 
 
Så eftersom jag inte är så rolig så drar jag mig undan från allt för resten av kvällen, imorgon blir en bättre dag så jag återkommer då istället (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0