Puh då var det sängdags igen.

Det var en lång dag på jobbet idag från morgon till kväll, hade en sån där lång lunch igen på fyra timmar så jag åt i lugn och ro sen placerade jag mig i soffan på jobbet. Spelade lite mobilspel och tog det lugnt. Sen har vi haft lite tävling på jobbet och jag tycker själv att jag har kämpat utanför bekvämlighets zonen idag och det har varit roligt. (Hann i sista minut även få chansen att vinna något och tog med mig ett litet pris hem). Kul att utmana sig själv så jag fortsätter på i samma tempo och siktar mot förbättring (:
 
Imorgon blir det lite sovmorgon och just nu känns ju det skönt när man ser vad klockan redan hunnit bli. Somna till Arrow är väl tanken nu då. Godnatt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0