Söndagen 2 Februari.

Det känns lite små konstigt att ha varit hemma hela helgen, men imorgon är det måndag och åter en dag på jobbet. Två dagar arbete sen ska jag börja supportubildningen på onsdag sen är det slut på de vanliga samtalen och dags för supporten istället. Önskar mig själv lycka till...
 
Helgen har spenderats hemma i lägenheten. Eftersom min underbara pappa kom upp med mina saker i fredags har jag lagt lite tid på att få ordning här hemma. Nu ska vi dock köpa lite hyllor o sånt innan allt kan komma på plats. Jag skulle själv snickra ihop min ena Maui hylla när skiten gick sönder. Höll bara en sak i handen så gick de sönder så jag vet inte om jag ska göra sånt själv (; haha. Så haft lite otur men det går framåt. 
 
Idag har vi varit och kollat på lite möbler. Köpte nya sängbord som Joakim ska snickra ihop imorgon på sin lediga dag. Jag kände att jag ville ha något bredvid sängen så köpte matchande att ha till oss båda. Med lådor så man har lite förvarings möjlighet också. Det blir nog bra.
 
Känns ändå som själva intredningen får komma lite i etapper för det är svårt när inte allt är på plats. Men det har tagit sin början och det är ju nice.
 
Igår gick vi en liten runda i området och fann var tvättrum och soprum är. Inte ens dag för tidigt. Har en del tvätt som ska tvättas, något Joakim tagit på sig att göra imorgon så det är ju nice. 
 
Nu ska jag väl snart krypa i säng eftersom klockan ändå börjar bli mycket. Börjar visserligen först halv ett imorgon men ändå, ska ju ändå känna mig utvilad efter en helgs ledighet! 
 
- Ska bli lite bättre på att ta bilder, blir lite bättre när man kan fylla ut med sånt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0