Torsdagen 20 Februari.

Idag har varit en väldigt bra dag. Jag har fått en del gjort idag plus jag har varit huvudvärksfri idag, peppar, peppar eller vad man nu brukar säga. Larmet ringde där innan elva, så jag gick upp och plockade ihop kläderna som skulle tvättas. Kom tillbaka in i lägenheten och gjorde lite frukost, åt och njöt av ett avsnitt Big bang theory sen var tvätten klar och jag gick tillbaka och fixade med det. Hängde upp kläder på tork och tog sen en varm dusch innan jag gick ut och hämtade den sista tvätten. Fixade med det, sen fixade jag med mig själv sen var jag redo att åka in till stan och träffa Emma.
 
Vi gick till ett nytt sushi ställe i stan och lunchade lite där. (Efter att Joakim kom hem med en blandning av sushi för någon månad sedan vågar jag nu ta annat än california rolls.) Gott var det och mätt blev man. Satt där och snackade ett tag sen gick vi runt på stan i lite butiker innan hon skulle börja jobba.
 
 
 Efter att vi sagt hejdå åkte jag till Birsta och tittade lite på H&M och Twilfit. Mötte sedan upp Joakim på Maxi så gick vi där och handlade lite. Åkte hem, gjorde makaroner och köttfärssås (använde blandfärs så kunde göra mammas goda köttfärssås, var ett tag sedan nu. Lika gott som vanligt).
 
Sen har det inte blivit så mycket mer gjort än så, skulle egentligen dammsugit idag också men jag orkar inte. Nu avslutar jag denna dag med lite serier. Imorgon är det återigen tillbaka till Härnösand och jobbet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0