Typ som hjärtat i halsgropen.

Gjorde lite grönsakssoppa när jag kom hem och hade ostmacka till det, helt okej. Tittade på lite Big bang theory sen la jag mig i sängen och startade en Irene Huss film och spelade lite mobilspel. Kände mig lite halv slö och la mig sen ner i någon skön ställning och det blev som vanligt lite för nice så jag somnade ganska så fort.
 
Vaknade igen lite senare, fick samtal av sambon för han slutat jobba. Tittar vidare på Irene Huss och tiden går och ingen sambo kommer hem. Inser att nästan timmen gått och blir smått orolig. Ringer för att lugna min livliga fantasi, inget svar, testar ingen inget svar. Blir tvungen att logga in på sundsvallstidningen för att se så ingenting hänt. Första jag möter är olycka på E4an, tack och lov hade den hänt tidigare under kvällen såg jag när jag klickade vidare in på sidan. Försöker ringa igen, har persiennen öppen för att ha koll ut om bilar kommer in till parkeringen. Äntligen svar, då hade han tagit en sväng inom sina föräldrar för att hämta lite post. Snacka om att jaga upp sig själv i onödan. Man blir lite orolig nu när snön faller igen och väglaget inte blir det bästa. Speciellt om den sista mening man hör innan man lägger på är "det är halt"... Nåväl slutet gott, allting gott.
 
Nu kan jag återgå till filmen igen ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0