Fredagen 10 Januari.

Äntligen helg och lite ledighet igen. Det känns faktiskt som något jag behöver, eller jag känner att jag behöver det för jag vet att jag får det. Efter mina sömnproblem men nya drömmar som gör det svårt att varva ner tycker jag iallafall att det ska bli skönt med lite sovmorgon igen.
 
Hemmastekta hamburgare med pommes blir det till middag ikväll. Lite godis, chips, dipp och cola blir det nog också. Kommer väl spendera kvällen ganska ensam (läs helgen) då det är gaming (game'ing) på G för Joakims del. Min egen lilla spelnörd (;
 
Så helgen är oplanerad och det känns skönt, jag vet ju att jag har två ganska fullsmockade veckor framför mig. Ny schema vecka var tillgänglig att se idag och inte bara att jag jobbar nästa helg utan jag har åkt på att även jobba hela helgen veckan där på också. Jaja men då har jag väl haft mina helger sen och har dom fria några veckor framöver (om jag har tur). Så jag värdesätter helgen lite mer nu när jag vet om bristen på den hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0