Fredagen 17 Januari.

Det här har väl varit en dag med ups and downs kan man väl säga. 
 
Jag har jobbat både på förmiddagen och eftermiddagen/kväll. Haft ett såkallat splitpass och jag tänkte att jag skulle köra hem för att vila lite eftersom det är fulltschema i helgen. Blev inte riktigt som tänkt, fick besked som ändrade om lite i alla planer .. Splitpasset blev helt plötsligt fullt med ärende och ren tur måste jag säga så gick allt åt vårt håll och efter en snabbvisit så var jag tvungen att gasa tillbaka till jobbet. 
 
Nu är jag helt slut i huvudet, sista timmen hade jag huvudvärk och ville väl egentligen att tiden skulle gå lite fortare. Jobb som vanligt på lördag men söndagspasset har halverats då jag blev beviljad tjänstledigt så vi hinner med allt vi måste hinna med innan söndag. Det är snabba svängar så man hinner inte riktigt med. Men ja. 
 
Jag ska väl ta och krypa i säng snart så jag orkar gå upp imorgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0