Fredagen 24 Januari.

Jag är ledig idag och eftersom det är löning idag och Joakim började senare så spenderade vi förmiddagen på Ikea. Tittade efter lite möbler, blev inget sånt denna gång dock. Fick med oss en hel del grejer ändå, sånt som kan behövas i hushållet. När allt packats in i min bil sa vi hejdå och åkte mot olika håll. Jag åkte inom Willys på vägen hem. Handlade lite mer att fylla upp köket med plus hårfärg då jag haft en enorm utväxt.
 
Så när jag kom hem började jag packa upp allting och la allt på sin plats. Duschdraperiet får dock Joakim ta i helgen när han är ledig. Sen slängde jag i färg i håret och har precis tagit ur det. Nu blir det lite chill sen ska jag väl plocka lite mer här i lägenheten (:
 
Sen väntar en lugn kväll, ska ändå upp tidigt och jobba imorgon (jobb hela helgen).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0