Söndagen 5 Januari.

Jag måste nog erkänna att det är riktigt skönt att vi är lediga imorgon också för idag kommer jag inte resa mig många gånger från soffan. Kan väl säga att jag fått lite besök av baksmällan. Guuuud!
 
Det vart en trevlig kväll igår iallafall. Åke kom och hämta oss på kvällen så var vi full bil in till stan. Det blev förfest hos Elin sen vandrade vi vidare till Invito och satt där hela kvällen/natten till det stängde. Jag tyckte inte jag vart så full först men det slog på sen när vi skulle hem. Tog taxi och åkte inom Max för vi var hungriga, märktes inte när man kom hem typ all mat var kvar på bordet imorse och vi båda hade somnat på soffan haha. Gick in och la oss i sängen där på morgonkvisten sen sov vi ganska länge.
 
Kollat lite hockey men mest sovit på soffan faktiskt, mår inte allt för bra och sova bort saker är jag ganska bra på så jag kör på de racet idag också. Tummen upp! 
 
Var ju tvungen att få lite bilder på min nya telefon, gillar selfie-kameran hähä.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0