Tisdagen 7 Januari.

Då var utbildningen färdig för denna gång. Det kommer kännas konstig att åka till jobbet imorgon, dels för jag börjar klockan elva, men också för att jag inte kommer va samlad med hela gänget som vanligt. Vi har ju trots allt hållt ihop i lokalerna sedan dag ett. Men det är kul med nya utmaningar och chansen att utvecklas så det är med nerver i kroppen jag sätter sikt för det nya som kommer imorgon. Första dagen med mitt nya team. 
 
Så nu när jag kom hem lite tidigare än planerat ska jag väl ta till vara på tiden och sätta mig med nästan i matteboken. Har prov nummer tre idag och jag känner som vanligt att jag inte är riktigt redo, får hålla tummarna på det bästa. Förra provet var ju bara ett fel, det kan jag leva med. Första provet hade jag alla rätt. Sen har jag visserligen haft två inlämningsuppgifter också och de är väl dom jag har lite svårare för. Utförliga uträkningar är kanske inte riktigt mitt moment. Men jag kämpar på och ser glad ut!

Kommentarer
Postat av: Sara

kommer sakna allt så sjukt mycket!

Svar: Jag känner precis desamma! Reunion måste vi ha (;
mysaansvensson.blogg.se

2014-01-07 @ 15:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0