En dålig start, men det var helt klart en bra dag!

Jag gick till bussen ganska tidigt så jag skulle hinna i tid. Mötte då en buss som tydligen åkte förbi som jag inte ens sett i tidtabellen på nätet. Den buss jag däremot tänkt ta kom typ tio minuter för tidigt och den åkte bara förbi mig. Ja jag tyckte det var lite små pinsamt för ni vet när man ser att bussen kommer och liksom tar upp sina saker för att vara klar , så bara kör den förbi och dem som åkte med såg säkert mig och någon kanske till och med skrattade. Själv försökte jag bara låtsas som ingenting. Som att jag inte tänkt åka med bussen. Fail! Så jag väntade tjugofem minuter extra och tog nästa buss istället, och den var snäll nog och stannade. 
 
Mötte upp Emma i stan och vi gick först och fikade och snackade lite skit. Alltid lika trevligt (: Sen gick vi runt och tittade lite i affärerna i stan. Jag tyckte jag hittade mycket fint på H&M. Enda tills jag tog på mig det för då var det minsann inte fint alls. Så vart ingenting där. Köpte däremot en basic kjol på Cubus och vågade inte testa den i affären för då hade jag väl inte köpt den. 
 
Inom bolaget för lite dricka inför helgens mysigheter. För första gången i mitt liv slapp jag visa legg. Blev helt till mig och vill typ bara säga till Emma men tänkte nej då kommer dem be om legg. Väntade tills jag kom ut och sa det då istället hahah.. Big deal, men ja. Jag är tjugosex år så det har alltså tagit sex år för mitt första leggfria besök på systemet (;
 
Har hämtat hem lite mat och ikväll blir det kanske något litet alkoholintag. Så jag får önska er allihop en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0