Söndagen 6 Juli.

Vi förfestade lite här igår innan vi drog in till stan igen. Åkte lite karuseller på nytt och missade djn vi egentligen skulle se. Åt Langos och sen drog vi till All Stars och drack lite igen. Var en trevlig kväll! 
 
Sov bra länge idag också. Sen har man varit ute i solen lite. Hämtade hem pizza och nu blir det lite film. Ska börja packa min väska lite också då jag och syster tar tåget ner till Skåne imorgon (: Jag hoppas det bjuder på sol så jag får färg på kroppen. Detta är ju första gången i världs historien som jag är blekast av alla. Brukar ju alltid ha mest färg. Fast har ju visserligen inte solat någonting detta året så det har ju sin förklaring (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0