Lördagen 14 Juni.

Igår efter jobbet så blev det en liten spontan utekväll. Följde med Therese till stan och förfestade och hade trevligt sen drog vi ner till stan och hyggade oss på en bar. Vi avslutade natten med att gå till Donken och köpa mat. Nattamat när det är som bäst alltså! haha.
 
Kom hem och pussade lite på min man som låg och sov eftersom han skulle upp och jobba. När larmet ringde imorse var jag lika vaken som han var. Så istället för att sova vidare i sängen gick jag och la mig i soffan och har kört seriemaraton typ hela dagen. Fixade med disken och skapade sedan ny disk eftersom magen ville ha någon typ av mat.
 
Ja jag har ju helt missat att njuta av det fina vädret. Fast när jag var ute förut så var det inte så varmt. Ska dock ge det en liten chans nu. Ta min bok och sätta mig i min fina solstol (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0