Måndagen 30 Juni.

Yes!! Jag är så jäkla awesome. Jag avslutade denna månaden på topp. Hade två ifrån och jag fick minsann in två också. Jag är faktiskt lite stolt över mig själv, för jag tycker jag gjort en sådan förändring av mig själv på jobb sedan jag bytte kontor till Sundsvall. Jo men jag trivs bra! (:
 
Och nu är det freaking semester i fyra veckor. Tiden kommer gå alldeles för fort, men jag ska spendera en del av semestern med familjen. Man måste ju passa på medan man kan och nu kan jag. Så en vecka nere i Skåne och bara mysa på det ska jag göra. Ser jag framemot massor ! (: JA och solen och värmen också, för den måste ju va där nere när den inte är här uppe (; hö hö.. 
 
Ja nej annars har jag inte så mycket mer att säga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0