Onsdagen 11 Juni.

Känner mig ganska grym faktiskt. Igår var första gången jag fickparkerade sedan jag övningskörde på körskolan (vilket är över fem år sedan) och jag klarade det galant. Likadant idag. Jag måste säga att det är Therese's förtjänst för när vi samåkte för några veckor sedan fickparkerade ju hon och då kom jag ju ihåg hur det var man gjorde det smidigast och nu går det hur bra som helst. JA så länge man hittar en parkeringsplats vill säga. 
 
Dagen på jobbet rullade på ganska bra. Klarade över mitt dagsmål vilket kändes ännu bättre. Sen tog jag då bilen och körde hem. Gillar dock inte att sluta där runt fem snåret för det är ju verkligen så att hela Sundsvall ska lämna staden samtidigt. Köer ut till motorvägen. Tar ju evigheter att komma hem. Nåväl. Några dagar kvar innan jag går på eftermiddagspassen igen och då tar det väl längre tid in i stan istället hahah..
 
Jaja men nu är det dags för lite mat och lite serier medans min man är och tränar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0