Söndagen 29 Juni.

Avslutade inte arbetsveckan på topp direkt, två dagar med extrem huvudvärk gjorde att jag inte riktigt fokuserade lika bra som jag kanske annars gör. Nåväl, det gick okej ändå. Jag har den stora pressen på måndag dock. Två ifrån hundra procent. Snälla låt mig inte snubbla på mållinjen.
 
Och efter det då, ja då tar jag semester. Sen på torsdag får jag ju lite besök ifrån Skåne i några dagar, sen på måndag tågar jag och lillasyster ner till Skåne där jag tänkte spendera några dagar med familjen innan jag åker upp igen. När jag kommer hem så är förhoppningsvis vår besökare från Danmark fortfarande kvar. Så jo det känns ju som den här semestern är fullsmockad och tiden kommer gå så otroligt fort. Jag hoppas också för allt i världen att solen kommer vara framme och jag får möjligheten att sola och bli lite brun. Färgen från livet i utlandet har ju försvunnit och jag känner mig otroligt blek haha. 
 
Den här helgen har enbart varit i lugnt tempo, dels för min huvudvärk tyvärr hållt mig sällskap halva helgen också. Nu är den nog tack och lov hos någon annan och spökar istället. Ska nog försöka ta mig tid att besöka synoptik på semestern också. Få ett svar på om glasögon är något jag behöver. Om inget annat så kanske ett par att ha framför datorskärmen nu när man jobbar framför en dator ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0