Fredagen 14 Mars.

Ja nej det känns ju verkligen inte som fredag idag, kan väl vara för jag precis varit ledig två dagar och har jobb framför mig hela helgen. Dagen idag har av någon anledning gått väldigt långsamt, sen finns de ju de dagar som bara springer förbi.
 
Klockan har redan hunnit bli läggdags och då har jag ändå bara hunnit med att äta mat som sambon var så snäll och fixa åt mig och tagit en snabb dusch. Tror att jag föredrar de tidiga passen trots att jag inte är en morgonmänniska, för då hinner man göra saker innan man måste sova igen (; Nej nu ska jag lägga huvudet på kudden, sov gott alla söta!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0