Honey Im home!

Efter mitt splittpass så fick jag extra energi och resten av dagen gick ju bra. Okej fram till pausen en timme innan jag skulle hem, efter den gick tiden otroligt långsamt. Körde hem och möttes av en sambo som fixat så käket blev klart och fram dukat precis i den minut jag klev innan för dörren. He's amazing! :D
 
Nu en varm dusch, mina små fossingar fryser och lilla jag behöver lite värme. Sen ska jag väl krypa ner i sängen för klockan har ju redan hunnit bli lite mycket. Kan ju dock njuta av att ha SOVMORGON imorgon. Ja imorgon blir det inte en timme tidig till jobbet, no way. Det var en once in a lifetime kind of thing :P hehe..
 
När jag kommer hem imorgon kommer jag väl få se en liten förändring i hemmet för lite saker kommer väl ha blivit uppsatta i rummen. Inte så mycket i vardagsrum och kök då det ska tapetseras och o målas om i de rummen. Joakim är ledig och hans pappa kommer hit så får bli en överraskning och se vart min fina stora spegel hamnar någonstans. Äntligen ska den komma upp efter alla år av väntan (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0