Känner mig så otroligt gammal.

Sen jag blev reseledare 2012 tycker jag att jag mest träffat människor som är yngre än mig själv. Ibland undrar jag nästan var 88:orna och kullarna tidigare tagit vägen. Eller håller världen på att tas över av den yngre generationen? Nej det är inget fel med yngre, jag känner mig bara aningen gammal.
 
Som idag på jobbet. En kollega fyller 21år idag. Folk skulle festa ikväll och var typ skit taggade hela arbetspasset. Ja vi är ju lediga imorgon. Jag då. Var jag taggad för fest? Nej jag var taggad för jag kunde stanna uppe lite längre ikväll för jag kan sova längre imorgon. Eeeehm, ursäkta hur gammal var du sa du?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0