Kvällsing!

Kom iväg till Birsta och fick köpt blonderingsfärg så nästa helg tror jag nog jag ger mig in i färga-håret-träsket. Ska bara hitta en mörkblond/ljusbrun hårfärg som jag tycker är fin som skulle kunna färgas i sen. För annars tror jag dock påsken landar i mitt hår (med det menar jag att håret kommer va gult/orange). 
 
Kom hem och fortsatte att plocka undan. Flyttade möblerna i vardagsrummet. Lunchade pölse och bröd sen tittade jag på 2 broke girls och sov middag. När klockan blev sex började jag med potatisgratängen samt steka fläskfilén och när Joakim kom hem typ en timme senare var maten i princip klar. Diskat igen, typ tredje gången bara idag. Sen fixade vi de sista i vardagsrum & kök. Tog ner gardinerna, flyttade resten av möblerna. Ja nu tror jag nog dem kan arbeta på imorgon. Glädjande nyheter är att dem inte kommer förrän vid tio, då kan jag sova ut ändå. Annars var ju tiden halv åtta, inte lika roligt när man börjar jobba halv ett och vet man kunde fått sova längre.
 
Annars har jag två korta arbetspass denna veckan och på torsdag måste jag ge mig iväg och leta efter bilprovningen för bilen måste besiktigas. Denna månad glider ju mot sitt slut och den blir det körförbjud på min bil. Alltid ute i sista minut. 
 
Nu lite serier, påskmust och mobilspel sen ska vi sova gott.. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0