Lördagen 1 Mars.

Igår var det min födelsedag och jag jobbade hela eftermiddagen o kvällen. Hann logga in på datorn på jobbet sen bombades jag av grattis meddelande från alla. Blev helt överraskad hur dem på jobbet visste att jag fyllde år (: Fick även en fin blomma. Dock kändes de åtta timmars passet som ett fyrtiotvå-timmar istället, timmarna gick så otroligt långsamt. 
 
Så efter en sex dagars arbetsvecka var det med glädje som jag åkte hem från jobbet igår. Sikta in mig på två lediga dagar hemma. När jag kom hem möttes jag av en städad lägenhet, tvätten hade kommit upp och disken var diskat. Doften av tacos hängde också i luften. Jag har då en underbar sambo. Så igårkväll åt vi tacos och sen myste vi ner oss i soffan och kollade på en Beck film.
 
Sen la vi oss och sov för Joakim jobbar hela helgen så han skulle upp tidigt. Imorse vaknade jag ett antal gånger innan han väl skulle iväg till jobbet. Tog sedan själv sovmorgon, hade ställt larmet på tolv för att inte sova bort hela dagen. Hade planerat lite shopping för dagen, men planerna ändrades.
 
Ikväll ska jag möta Joakim istan så ska vi ha en liten date. Gå och äta god mat och sen se på bio hade vi tänkt göra. Fira min födelsedag lite idag också (;
 
Nu tänkte jag väl klä på mig lite kläder och äta tacos till frukost. Gott (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0