Lördagen 15 Mars.

Det kändes ganska härligt när man gick utanför dörren imorse för solen sken. Trots att klockan bara var halv tio!! Så det blev en härlig start på dagen. Sen har det varit fullt arbete fram till kvart över sex när köerna var tomma och vi kunde gå hem. Imorgon börjar och slutar jag lite tidigare än idag. Och efter jobb ska jag hem till Joakims föräldrar som bjudit hem oss på middag!
 
Nu är jag sambofri, han är iväg och avnjuter sin lediga helg. Jag tänkte ställa mig och diska, fixa någon mat sen bäddar jag nog ner mig i sängen och kör seriemaraton till det är dags att sova. Vilket det snart är med tanke på att jag ska upp halv åtta imorgonbitti (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0