Måndagen 10 Mars.

Vilken underbar dag det har varit idag. När man gick till hemköp på lunchen kände man nästan våren i luften. Tror jag minst tre gånger idag har pratat om väder och längtan efter vår och sol. Att gå mot bilen i solsken är också något jag inte är van vid, visst det blåste lite väl mycket men man kan ju inte få allt på en och samma gång (;
 
När jag kom hem började jag dammsuga hela lägenheten, har samlats lite damm överrallt. Så fixade Joakim med disken och när vi var klara blev det en Beck film som vi båda somnade till. Jag somnade lite i början och han sov i slutet haha. 
 
Nyss varit och handlat på ICA och nu håller jag på med mat till mig själv, ibland får man lyxa till det med ugnsbakad lax. Dock kom jag ju på att vi inte har någon potatispress, att äta detta till vanlig potatis är inte riktigt samma sak. Älskar löjromsåsen med den pressade potatisen. En annan sak som handlar på inköpslistan då (; 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0