Måndagen 31 Mars.

Det är tur att jag i typ mitt första samtal imorse avslutade med trevlig helg. Nej jag är helt borta och kommer visst inte ihåg att jag precis haft helg! Wierdo. Tror personen jag pratade med också tyckte att jag var det.
 
Telefonförsäljaren som ringt och terrat mitt gamla nummer ringde äntligen när jag var hemma. Han ville absolut inte sälja någonting till mig, men undrade om han inte fick skicka två gratis prover till mig från mystik(?) Jag sa nej och min telefon fattade hinten och samtalet bröts. Hade för dåligt batteri.
 
Sen hade jag ju köpt goda pepparbiffar i fredags som vi äntligen fick avnjuta idag. Gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0