Min lediga tisdag.

Eftersom Joakim inte började förrän sent så tog vi en lång sovmorgon båda två. Sen gick jag upp och duschade. Jag märkte att huvudvärken sen igår var tillbaka, tryckte som fan på högeröga. Så som det alltid gör. Så den har följt mig överrallt idag och det är faktiskt först nu på kvällen som den försvunnit och skönt är det!
 
När Joakim åkt till jobbet ställde jag mig och diskade upp all disk, det var verkligen vad som behövdes. Sen körde jag till Rusta och köpte ett våffeljärn och när jag ändå var där köpte jag lite shampoo och sånt, samt popcorn :p
 
Sen åkte jag inom Jysk och lämnade tillbaka en gardinstång som vi inte behövde. Gick och tittade lite i butiken innan jag lämnade den. Körde inom ICA och handlade lite mer saker och efter det körde jag hem och gjorde en räkmacka med ägg och majonäs! Gott..
 
Tittat på lite serier och påbörjade köttfärssåsen, men eftersom jag fortfarande är mätt av allt jag tryckt i mig så har jag inte gjort klart maten än. Får se om jag bara gör matlådor av allting eller om aptiten kommer tillbaka lite senare.
 
Just det efter Jysk åkte jag ju inom skopunkten och hittade ett par skor som jag köpte. Tyckte att jag som inte riktigt köpt så mycker till mig själv på senaste tiden får ta och köpa ett par skor att ha när våren kommer. För så länge snön är kvar kommer dom inte användas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0