Söndagen 2 Mars.

Den här dagen blev inte riktigt som planerad. Jag tänkte jag skulle små pyssla med olika saker här i lägenheten. Istället har jag hunnit diska och fixa med tvätten sen ligger jag ner bäddad i sängen och mår illa. Ska inte va för detaljerad, men får hoppas jag mår bättre till ikväll annars tror jag inte det är någon idé att gå till jobbet imorgon. Tror inte folk blir så glada om man smittar ner dem..
 
Kvällen igår blev inte riktigt heller som planerad. Jag fixade till mig med lite smink och en locktång sen åkte jag inom Rusta för lite shampoo och balsam (typ enda stället som har mitt shampoo) sen inom Ikea för lite ljus och lite sånt krims krams. Inom Coop och handlade lite sen åkte jag in till stan och mötte upp Joakim. Gick till kina restaurangen och åt god mat. Sen avbröt vi vår date och åkte hem och fortsatte den i soffan till två Beck filmer istället. Så min födelsedag har varit bra, jag har fått spendera dagen med min underbara sambo. Tack! (:
 
Så nu ligger jag då här och tycker smått synd om mig själv medan illamående känslan trycker mig i halsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0