Söndagen 30 Mars.

Då var helgen snart över för denna gång. Jag kan inte direkt påstå att vi har gjort speciellt mycket. Kom hem i fredagskväll och började fixa med tvätten direkt, hade ju bokat tvätttid 22-02. Kändes skönt när det blivit gjort och allt smutstvätt försvunnit. 
 
Igår spenderade jag mesta tiden av dagen framför Tvn, körde seriemaraton hela dagen. Åkte även på snabbvisit hos Joakims föräldrar då vi tagit fel på dagen då vi blivit bjudna på middag. Fint väder hade vi igår också, solen sken hela dagen. Underbart. Efter besöket hos Joakims föräldrar körde vi hem sen gick vi till ICA och handlade tacogrejer och körde på tacolördag! Började se Games of Thrones då jag inte sett den serien förut och den verkar ju bra. Avverkat fyra hela avsnitt och typ nästan hela femte sen somnade jag som vanligt.
 
Idag har det inte varit fullt så fint väder. Bestämde oss för att köra lite Games of Thrones avsnitt innan vi åkte till Joakims föräldrar och åt god middag i trevligt sällskap. Nu ska vi väl avsluta kvällen med lite Games of Thrones sen måste jag sova eftersom jag börjar veckan med ett splittpass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0