Fredagen 2 Maj.

Ingen luft och tårarna bara rinner! Alltså helt seriöst. Joakim startade ett Johan  Glans program och jag dog smått av skratt. Vet inte riktigt om det är jag som är övertrött eller om han faktiskt var så där rolig! Ont i magen fick jag, luften tog slut och tårarna bara forsade ner från kinderna. 
- Ja det är lite så jag har roat mig den senaste timmen.
 
Är helt jäkla slut i hela kroppen och nu även i magen av allt skratt så jag ska väl ta mig själv från vår underbara soffa och lägga mig i sängen. Sova ut ordentligt och sen imorgon ska jag nog ta bussen in till Härnösand, ta bussen för första gången själv här uppe i Norrland. Jo men det klarar jag väl. Kan jag välja att åka till Thailand helt själv en månad kan jag nog ta en liten buss själv också (;
 
ps, kladdkakemuffinsen med arrak smak blev faktisikt väldigt goda! (:
ps2, sista dagen på Härnösandskontoret idag och jag kommer sakna mina kollegor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0