Lördagen 24 Maj.

Det är konstigt att det går bra att vakna till någon annans larm och komma upp, men så fort ens egna larm ringer så är man trött som fasen. Kom upp imorse vid nio när Joakim skulle upp till jobbet, spelade lite mobilspel tills han skulle köra. La mig ner i sängen och tänkte väl snooza en halv timme. Sov dock till elva för jag vart så trött.
 
Kom upp och hade väl tankarna på att aktivera mig med en promenad ner till vattnet, blev istället städning av lägenheten. Tittade på Tv och sen åkte jag till Birsta i hopp om att hitta lite nya kläder. Hittade som vanligt ingenting. Åkte inom Ö&B samt Maxi för att handla lite. 
 
Kom hem och åt lite kyckling, sallad och bröd till lunch. Sen blev det The originals samt en powernap tills Joakim kom hem från jobbet. Då hade han med sig mat hem. Åt lite sen har jag mest roat mig med serier hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0