Måndagen 12 Maj.

Då har vi hunnit avsluta vår första vecka på nya kontoret i Sundsvall. Kan återigen säga vilken förändring det blivit för mig på jobbet sedan jag gjorde detta byte. Jag tror det behövdes, allting har bara tagit en otrolig vändning och allting känns bara så otroligt bra. Nu menar jag inte att saker och ting var dåligt i Härnösand för det var det inte. Nu menar jag att jag själv fått någon otrolig energi och ett go i mig som jag inte hade innan. Så därav tycker jag om detta miljöombyte!
 
Så idag har det varit en ny vecka och vi har haft lite tävlingar. Jag har fått lämna mitt namn i lotteri om storvinst. Får se hur det går, men jag som aldrig vinner något gör antagligen inte det nu heller. Jag får hålla tummarna att min lott jag ska lämna in imorgon ger mig någon fin vinst. Och att jag får chans till fler (:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0